
Thunder Laser successfull…
Release Time:2016/06/21 Thunder Laser News Browsing Times:625
Müşterinin adresi: Seattle, ABD
Zaman farkı: -16
Fabrika çıkış tarihi: 25 Aralık 2014
Model: Mars 130
Sorun: optik yol ayarlaması ve bazı önemsiz sorunlar
Satış sonrası destekleme süresi: 22 Mayıs 2015 23: 00-03: 30’un 30 günü.
Servis çalışanları: Tom ve Nolan
Saat sabah 8:00 idi, David Skype’ı aradı ve makinasında bir sorun olduğunu söyledi – malzemeler normal güç ve parametre ayarlarıyla kesilemedi. Mesele şu ki, çalışma saatleri kapalıydı; David fabrikasında makinedeyken evdeydi. Bu yüzden bir bakamadık ve doğrudan sorunun ne olduğunu kontrol edemedik. David’in açıklamalarına göre, teknik ekibimiz Tom, David’in sorunun nasıl ortaya çıktığını kontrol etmesine yardımcı olacak adımların tespit edilmesi konusunda ayrıntılı bir e-posta gönderdi. David’in sorunu hızla çözmesine ve kaybını azaltmasına yardımcı olmak için, saat 23: 00’de BeijingTime’da (Seattle için çalışma saatleri) David ile iletişime geçmeye karar verdik.
David’in optik yolu nasıl ayarlayacağını kolayca anlayabilmesi için tüm işletim sürecini görüntülü sohbetle (Skype) gösterdik. David çok kibar ve sabırlıydı. Lazer tüpünü, yansıtıcı aynaları ve odak mesafesini vb. Kontrol etmek için adım adım Tom’u takip etti. Fabrikası o sırada gürültülü idi ve birbirimizi zorlukla duyabiliyorduk. Bu yüzden sesli sohbeti durdurduk ve doğrudan Skype’a yazdık ve ona web kamerasından nasıl ayarlanacağını gösterdik. Üç saat sonra, sorunun çoğu çözüldü. Ve geri kalanı için David, bu süre zarfında makinesi hakkında iyi bir şey bildiğini ve şimdi kendi kendine idare edebileceğini söyledi. Saat 03:30 idi, nihayet rahat bir nefes alarak yatağa gidebiliriz.